De slachtoffers vd Nijmeegse Vierdaagse 2014 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu De slachtoffers vd Nijmeegse Vierdaagse 2014 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

De slachtoffers vd Nijmeegse Vierdaagse 2014

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

10 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Dinsdag is het zover. Van de week heb ik mijn loopafstand veranderd in 30 km want 40 haal ik zeker niet.
Ik ga het proberen en anders ga ik met de bezemwagen terug en ga ik met Ans op een terrasje zitten.

  • 10 Juli 2014 - 17:13

    Therese Verschuuren:

    Sorry, ik kan die foto niet omdraaien maar zou wat zijn......Rafael de vierdaagse lopen op klompen maatje 41.

  • 10 Juli 2014 - 17:55

    Gerard:

    We doen ons best om het te halen. Therese haar voet werkt niet echt mee!!!

  • 11 Juli 2014 - 10:52

    Tashaaa:

    Gevonden!! :) Good luck weer, word weer zwaar voor jullie en mams, jij zult lekker op het terrasje zitten met Ans inderdaad is nu toch écht ff beter voor je opgezwollen voet. C U on friday

  • 11 Juli 2014 - 14:37

    Jelle, Laura & Sofie:

    Vast veel succes dit jaar weer, zet 'm op!!!
    En Therese inderdaad wat Tasha zegt, geniet van de terrasjes! :)

    Liefs ons

  • 11 Juli 2014 - 19:00

    Monique:

    Hoi hoi,

    Lijkt mij een goed plan om de terrasjes te gaan bezoeken!! Straks maak je het alleen nog maar erger. Je hebt er nu al zo'n pijn aan. Door de pijnstillers gaat het nu wel beter maar goed zit het niet in je pootje!!
    Succes
    Knuffff

  • 13 Juli 2014 - 12:40

    Ans En JP:

    Hoi schonesissie en swaatje!! JP gaat straks even kijken voor een foto erop te zetten aangezien ik adigital ben !!!Wij gaan morgenochtend heel vroeg weg!! En we gaan wel voor de terrasjes ha ha !!!Tot morgen
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2976

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Nijmeegse Vierdaagse 2014

Landen bezocht: