Dag 1 Lent, Elst enz - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag 1 Lent, Elst enz - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag 1 Lent, Elst enz

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

15 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Gerard is tegen half 7 gestart en JP en ik mochten om half 8.
Maar ik wilde niet zo lang staan dus zaten ee.
Acht uur gingen we pas van start. JP heeft zich aan mijn snelheid aangepast. Echt lief. In Elst voegde Gerard zich bij ons en hebben we een soepje gegeten en voeten verzorgd. JP ging er bij liggen.
De dijk duurde weer lang als vanouds en Janine stond niet in Lent, maar we waren half 5 binnen. nooit zo laat geweest maar ja, ik heb het gehaald met mijn voet. Niet opgezwollen gelukkig.
Het waren ook 32,5 km ipv 30 en morgen worden het er 33.1

  • 15 Juli 2014 - 18:37

    Monique:

    Zo toppertjes, de eerste dag zit er op. Meer lopen dan die 30 km is natuurlijk niet leuk en zeker niet als je al "gehandicapt' bent. Zeker lief van JP dat hij Manke Nelis in de gaten heeft gehouden!! Na het lopen van die 4 dagen krijgt hij een extra speldje!!!
    Vandaag viel denk ik de warmte nog mee? Hier in, het normaal altijd zonnige, Scheveningen ging pas om 16.00 uur de zon schijnen. Weet niet hoe het bij jullie was? Maar eind van de week wordt het afzien voor jullie. Dus flink drinken dan maar.
    Nu even lekker uitrusten en morgen er weer tegenaan.
    Knuffies voor jullie.

  • 15 Juli 2014 - 19:55

    Tasha, Peggy, Shayne, Warno :

    U Go Girl!

  • 15 Juli 2014 - 20:52

    Jelle, Laura & Sofie:

    Wat zijn jullie toppers!!!!

  • 16 Juli 2014 - 17:54

    Jacques:

    Ja ja, ik zie het alweer veel zit foto's met een broer die gymnastiek gaat doen tegen een paal leunend, kan het nog gekker? Maar ik doe met jullie mee hoor, loop alweer naar de koelkast. pffft wat vermoeiend.
    Zet hem op hè, jullie zijn er bijna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2979

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Nijmeegse Vierdaagse 2014

Landen bezocht: