De Zevenheuvelenloop dag 4 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu De Zevenheuvelenloop dag 4 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

De Zevenheuvelenloop dag 4

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

17 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Vandaag begon de dag al slecht om te lopen. Zijn wekker kreeg hij niet uit en hij voelde zich niet zo lekker.
7.40 waren we door de poort en we liepen vrij redelijk.
Na 1.40 bij de eerste stop. Precies zo hard als Gerard.
JP zei dat hij eigenlijk had willen stoppen. Pijn aan zijn linkerarm en hij leek wel elk uur een blaar bij te krijgen.
Na een krentebol, drinken en sigaretje (en pilletjes) gingen we verder. Na een tijd kwamen we op een dijk waar we in de volle zon liepen. We hebben ff petten opgedaan maar we bleven zweten. Luchtvochtigheid was toen 90 %.
In Mook de voetjes verzorgd en koffie genomen.
Na een wandeling door het bos naar Groesbeek waar we even gepauzeerd hebben en geprobeerd Gerard te pakken te krijgen.
Dat lukte niet, overbelast.
Wij liepen door naar de 7 heuvelen en JP in de schaduw maar inmiddels contact met Gerard gehad.
Bij de militaire begraafplaats ging JP in de schaduw liggen en even later kwam Gerard die foto's en filmpjes vd kransleggingen heeft gemaakt.
Voor mij was het de beste dag maar voeten waren infetaped en ik heb veeeel pijnstillers genomen.
Half 4 binnen en nu weer lekker eten bij de Dromaai.

Lien, van harte gefeliciteerd!!!!

• 17 Juli 2014 - 17:43

Hans En Ymke:

Jeetje! Dat klinkt wel een beetje als een slijtage slag! En wat ontzettend goed dat jullie zo doorzetten! En jij Therese, vooral! Goed om dus de tijd voor die rustpauzes en verzorging te nemen! En goed eten houdt je ook op de been!
    Nog één dag buffelen en dan is het weer gelukt!!!!!
    Succes morgen en voor straks, welterusten!
    HY

• 17 Juli 2014 - 18:08

Jelle, Laura En Sofie:

Wat zijn jullie toch toppers!!!
    Succes morgen nog, jullie kunnen trots zijn!
    X

• 17 Juli 2014 - 19:44

Jacques:

Zo, dat was weer een dag. Maar als JP zijn gymnastiekoefeningen achterwege had gelaten was het wat makkelijker geweest voor hem. Op die leeftijd moet je dat niet meer doen. Ik zie nog geen foto’s maar neem aan dat die roze T-shirts geruild zijn voor een andere kleur. En Terese neem een paar lekkere biertjes daar knap je van op, kan je morgen Geer en Goor weer bijhouden. Maar jullie hebben het weer gered vandaag, klasse!!!. Ik vind dat het wel uitgebreid kan worden naar de 7-daagse, gaat nu te makkelijk.

• 17 Juli 2014 - 19:44

• 17 Juli 2014 - 19:46

Jacques:

Ojee, drinken en mailen gaat niet samen, zie dubbel.