Dag van Cuyk, dag 4 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag van Cuyk, dag 4 - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag van Cuyk, dag 4

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

19 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Vanwege de warmte mochten we eerder starten. Helaas kwam de blarenbus niet veel eerder dan normaal maar Gerard kon meteen door naar de start. Dat is ook wel prettig want dat half uur steeds staan wachten is niet fijn.
Voor de 30 ers, die geen speciale blarenbus maar van de gewone dienst gebruik moesten maken was het soms lastiger want de bussen rijden niet allemaal zo vroeg. Heb van huis naar de Wedren gelopen 3 kwartier. Weer meer kilometertjes gemaakt.
JP en ik hebben zo langzaam gelopen omdat we last van onze voeten hadden. Hij had heel opgezwollen voeten en een heleboel blaren. Ik hen een klein blaartje opgelopen maar dat was gisteren pas. Het was zo warm maar waar het kon liepen we in de schaduw.
Vanwege de vliegramp werd er geen muziek gemaakt bij de intocht en de mensen legden hun onderweg gekregen bloemen op de wedren waar een speciale herdenkingsplaats was gemaakt. Indrukwekkend en ontroerend.
Wij waren 5 over half 3 binnen en toen Ans zoeken. Er is haast geen mogelijkheid iemand te bereiken via sms of telefoon en internet al helemaal niet. Er was ook geen plekje meer over in de schaduw dus zijn we in de zon gaan zitten. Blijven staan was geen optie haha.
Na een hele tijd zagen we Luc ineens verschijnen en vlak daarna Ans. Gelukkig Ansje terecht en een leuke verrassing dat Luc er was.
Luc kreeg Gerard wel te pakken ( mijn provider is superslecht) en die verwachtte over 25 minuten binnen te looen.
Opeens zag ik Tasha en meteen daarna rende Rafael op me af. Omi omi en ik kreeg een lekkere natte zoen

• 19 Juli 2014 - 06:47

Jelle, Laura En Sofie:

Jullie hebben het weer gehaald; wat een prestatie, om trots op te zijn!!
    Nu lekker bijkomen... Tot snel!
    Liefs xx

• 19 Juli 2014 - 08:39

Jacques:

Netjes hoor, toch weer een top prestatie.

• 19 Juli 2014 - 09:51

Hans En Ymke:

Top! Knap gedaan! Zeker die laatste dag toch nog en Therese, jij enigszins gehandicapt, geweldig! En nu nog even gewoon genieten van het mooie weer!
    Leuke foto's van de 'hereniging' van de familie!
    Mooi weekend!
    HY

• 19 Juli 2014 - 10:46

Lien:

Geweldig,dat jullie het met die HITTE weer gehaald hebt !!!!!!!!
    Bravo!!!!!!
    Dank voor de felicitatie !
    groetjes Roel en Lien