Maandag 12 juli - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Maandag 12 juli - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Maandag 12 juli

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

14 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Ans en JP zijn ook gearriveerd en we hebben en we hebben elkaar ontmoet bij Koningsplein met heerlijke muziek. JP was zijn rugzak met toebehoren vergeten en zij moesten dus nog shoppen. Ik kwam erachter dat mijn startkaart weg was en gelukkig kreeg ik een nieuwe.
Tegen 5 uur hebben we ook weer bij een heerlijk bandje ieder een grote bak kibbeling gegeten. Die zanger was zo leuk en grappig.
Nu naar bed, morgen begint het looen!
Gisteren vroeg ik aan de buurman of ik weer internet via hem mocht gebruiken ( wat ik al jaren doe maar deze buurman woont er pas 2 jaar),
Hij zei: nee, dat gaat niet gebeuren. Ik vroeg of ik verleden jaar iets verkeerds had gedaan. Nee, zei hij, dat niet maar het gaat dit jaar NIET gebeuren.
Einde verhaal.
Zit nu te modderen met mijn Iphone maar dat is zo klein en vaak valt internet weg.
Dus....op goed geluk!!!

  • 14 Juli 2014 - 21:19

    Peggy:

    Succes morgen! X

  • 14 Juli 2014 - 21:43

    Frans:

    Oké, nu ga ik mij ernstig zorgen maken. Mijn broer, die maar 1 jaartje ouder is dan ik, gaat naar de vierdaagse en vergeet zijn rugzak met onderbroeken, sokken, wandelschoenen, shorts en T-shirts (ook de roze), rolschaatsen, petjes, skeelers, pleisters, tandenborstel, broodjes, telefoon, etc.
    Het is een beetje alsof hij in zijn nakie op het plein een biertje zit te drinken.
    Zal me niet verbazen als hij zich morgen 30 km lang afvraagt waarom de mensen allemaal de verkeerde kant oplopen.
    Maar ik wens jullie allemaal veel sterkte, Therese met haar voet (geen pijn betekent niet dat het goed zit), JP die naakt tegen de menigte in moet lopen en Gerard die het allemaal moet meemaken.
    Sterkte!

  • 14 Juli 2014 - 23:04

    Hans En Ymke:

    Succes morgen! En jammer van die buurman!
    Groetjes,
    HY

  • 15 Juli 2014 - 13:18

    Tasha:

    Succes vandaag!!! Wat een k*t buurman, pardon my frensch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 3008

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Nijmeegse Vierdaagse 2014

Landen bezocht: