Roze woensdag - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Roze woensdag - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Roze woensdag

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

16 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

We zijn 10 over half 8 gescand.
De avond tevoren kon ik niet in slaap komen vd pijn in beide voeten maar vandaag ging het tot voorbij Wijchen heel goed. In Wijchen Gerard ontmoet en we hebben een lekker soepie gegeten.
Na Wijchen werd het zo warm en kreeg ik weer pijn in beide voeten. Waar ik eerst 5.5 km per uur kon lopen kwam ik nu maar net op 4 1/2 denk ik.
We hebben lekker fruit gegeten onderweg waar je voor 2 euro per beker bevrucht werd.
Al met al heb ik maar 1 foto gemaakt en Ans heeft het laatste stuk met ons meegelopen. Half 5 binnen enn dan aan t bier.
Nu zitten we weer lekker te eten bij de Dromaai!

Er waren ook wel leuke dongen hoor. Free hugs was iets waar Gerard graag gebruik van maakte.
Verder heb ik aan zijn arm gehangen de laatste kilometers. Op een gegeven moment werden we door een haag van allemaal roze geklede mensen getrokken en juichten ze ons toe en het lied : samen zijn.... Schalde door de luidsprekers.
Gerard en JP HEBBEN MIJ ECHT GOED GESTEUND.

Lien, fijne dag donderdag!!!!

  • 16 Juli 2014 - 18:38

    Monique:

    Voor 2 euro bevrucht worden is geen geld!!! Hahahaha
    Maar jullie hebben maar weer mooi gedaan. Alleen Therese, nu in beide voeten pijn is niet best. En als je dan ook langzamer gaat lopen kom je vrijdag helemaal niet meer op tijd binnen..........geintjuh.
    Maar ondanks alles toppie en zeker met dit slopende weer. Nu lekker relaxen en dan weer op naar morgen. SUCCESSSSSS.
    Knuffie

  • 16 Juli 2014 - 20:26

    Hans En Ymke:

    Nou volledige bewondering! Het was vandaag al een beetje warm hier, laat staan als je zo ver loopt!
    Hou vol en luister naar je lijf!
    Succes, rust even goed uit vannacht!
    HY

  • 17 Juli 2014 - 00:16

    Lien:

    Een prestatie om de 4 daagse weer telopen
    Ieder avond kijken we TV verslag wat een gezellig sfeertje !!!!!
    We wensen jullie succes en zeker met de wamte
    Groetjes Roel en Lien

  • 17 Juli 2014 - 13:03

    Luc:

    Ik vind het knap hoor, van jullie alle drie. Therese is het wel verstandig om door te gaan? Richt je zo niet meer schade aan? Maar goed je weet het zelf misschien het beste. Doe wel voorzichtig aan.
    Heel veel sterkte mat de hitte en succes met lopen.

    Liefs, x

    Luc.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2975

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Nijmeegse Vierdaagse 2014

Landen bezocht: